Sunday, February 13, 2011

TIPS MUDAH MENDAPAT PAGERANK (PR TIPU)

Korang berangan angan pake baju,kasut atau beg yang berjenama biaq orang tak pandang sebelah mata tapi bajet tak cukup?jangan risau korang boleh pi padang besaq atau pasar malam tempat korang.dengan bajet rendah korang boleh dibungkus dengan barang berjenamatapi tiruan.hahaha.tapi takpe orang laen bukan semua arif pasal jenama yang ori dan imitasi.

Apa kaitannya dengan pagerank?tunggu apalagi korang guna je pagerank tiruan hahaha.tips ni sesuai untuk blogger yang mengejar pr dan blogger yang tiada keyakinan diri.dengan pr tiruan ni korang boleh lebih yakin diri kakaka.secara mata kasar blogger lain tak akan tahu korang guna pr jenama tiruan.tapi akan kantoi kalau url blog korang di periksa dengan pagerank.

Caranya macam mana? Senang je, pagerank korang yang masih kosong tu korang tukar je dengan alamat url blog kesukaan korang yang punya pr tinggi.


a href="http://www.stats2u.com/blogprtinggikorangnakletak.com" target="_blank"> img src="http://www.stats2u.com/pagerank-button.php?url=blogprtinggikorangnakletak.com" title="PageRank Checker" border="0px" mudah kan?selamat mencuba trik merapu ni.



contoh korang pi bingkaitingkap.blogspot.com

1 comment:

Unknown said...

oi , ape ni , ajar bukan2 ni? nak galakkan lagi orang menipu?