Saturday, July 17, 2010

Pendekar tangan berapi





Kali ini gue mau kasih tahu orang yang belum tahu,bagi yang dah tahu dan satu guru jangan ganggu.yang jauh mendekat yang dekat jangan rapat rapat .....hehe ayat ni gue cilok dari orang jual ubat tepi jalan.

Betulkah tangan kita boleh keluar asap dan boleh bercahaya?bukan sombong atau temberang kalau gue kata boleh.bukan tangan gue saja tangan korang pun sama,tapi cam jumpa bomoh kena ada pengeras.batu atau besi tak main tau..tu memang keras tapi bukan pengeras.

Ok lah daripada gue membebel tak tentu pasal,elok juga dihari baik dan bulan baik ni gue perturun ilmu tangan berasap dan bercahaya pada korang semua yang sudi singgah tratak gue ni.

Mula mula kena cukup syarat,bukan bunga tujuh jenis atau air tujuh kolah masjid.cuma dua buah benda ja yang korang mesti ada.satu kotak mancis kena ada dan duit syiling lima kupang atau 50 CENT.cuba selongkar dalam laci dapur.

Dah ada mancis dan duit syiling.korang tak payah baca mantra atau jampi serapah wat mambang segala mambang.cukup baca bismillah.gue ajar betul bro bukan suruh korang jadi syirik plak.

Langkah pertama koyak bahagian tepi kotak mancis.tu tempat untuk gores batang mancis.dah koyak letakan kertas tu atas duit syiling lima kupang.kemudian korang bakar kertas yang ada kat atas duit syiling tak sampaipun satu minit selesai.

Abu tu korang buang je,tapi tinggalkan sisa cam jelaga yang ada kat atas duit syiling.calit dengan jari.tunggu apalagi korang gesek gesekan jari tu.kompem keluar asap.bawa tempat gelap nyala cam lampu violet jari korang.gue jamin tangan korang tak terbakar.cuma bau busuk je.dah khatam dah.korang boleh guna untuk pau anak anak buah korang esok taem cuti.sorang singgit je pengerasnya.





P/s jangan komen sebelum cuba.

No comments: