Monday, July 12, 2010

NOKIA DAN OPERAMINI


Posting ni gue rasa sesuai untuk menyambut sedikit kejayaan dan keberhasilan gue boleh ping firstime kat gengblogger...gue teruja bukan kerna dapat post lengkap ada gambar sekali tapi dah tahap frust takleh ping mula joint gengblogger sejak dua hari lepas dah tu rumah pun kosong macam nirwana{nir=kosong, wana=kehidupan?}

ketidakbolehan menge-ping gue rupanya sebab kecik je.hehehe tekena sindrom sekilas ikan,posting gue yang lepas. Gue tengok dan tulis address tak sinkron antara "feed" ngan "url".ni baru bleh sebut buta it,tak tau alamat .
Dah betul alamat baru boleh ping,rumahpun dah mula ada isi.

Apapun ketelitian amat penting dalam semua keje,biar tak nampak bodoh pada orang laen meski sebenarnya bodohpun.kakaka







P/s

ini kisah nyata seorang blogger sengek yang pakai nokia 7210 supernova.nak tau blog yang dibuatnya sila singgah di:
http://durokhman.blogspot.com atau http:// perlisnews.blogspot.com

2 comments:

xazryx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Rahwana said...
This comment has been removed by the author.