Sunday, July 11, 2010

Go public

Kelam kabut baru je joint gengblogger.yang laen guna pc n laptop canggih,rasanya gue sorang je{prasan} yang guna henset old to date untuk ngeblog.meski slow cam labu labi tapi sangat sesuai motto kapan saja dan dimana saja boleh ngeblog.hehe tak caya?cuba dulu baru tau.Jadi nanti kalau korang sempat singgah,jangan komen banyak banyak tentang wajah blog gua.dah tu je yang takat ni termampu gua kerjakan dengan 7210 supernova sama sokongan opera mini.tapi tak salah gak kalau korang kasih input wat gue bagi cantik ni gue punya blog.

Mula mula joint gengblogger,gue terus mahu bikin topik hehehe.tapi takat wat tajuk je pastu taem nak isi topik tak menjadi.takleh nak tulis. Pasal gue guna enset je kut? Mungkin juga..tapi takpe laen kali gue bikin tajuk topik je kat forum.hahaha tak salah kan.

Tulah firsttime go public ngeblog,trial by erorr meski tekadang hasilnya error melulu.gue juga mahu kasih tau bagi yang belum tau,bagi yang dah tau tu duk diam je ok.

Dengan alat dan teknik yang gua pakai gue boleh macam macam,gue bleh clicks kat cimb,jumpa member kat facebook,wat store kat ziddu,tengok film kat youtube.

Cuma satu je musuh yang sampai la ni gue k.o,taem jumpa kata flash,adobe flash,firefok etc nak bacapun tak paham.hahaha.jangan lupa pi jamban bukan satu halangan untuk sorang blogger tegar..

No comments: