Friday, July 23, 2010

Thank's or Sorry Max..is

Gue kemaren baca blog zulfahmi(?) pasal broadband gratis maxis guna henset.
Mula mula gue tak caya.mana ada yang free jaman ni.tak rugi pun try,apalagi gue try ikut step by step yang ada kat blog fahmi.hasilnya?100% free.

Ternyata.,.ya...ternyata sikap tamak tiba tiba je menjelma dalam diri gue.gue jadi tak mo share ngan member alam maya n alam nyata.tau apa kata hati gue?"rugi bagi tau orang laen.kalau semua ikut cara free,dah tentu nanti ketahuan sama si maxis.rugi gue baru 2 hari free.jadi diam diam je lah.pecah mulut jangan pecah perut."

itulah sikap semula jadi orang kut?hahaha.

Gue pun tak tau lagi yang free tu memang ada dah sejak dulu and sebahagian promo maxis cuma gue je yang lembab tau..hehe ni juga sebab gue tak share rasia ni dengan korang bicos gue tak tau asal usul atau halal haramnya broadband free maxis.