Friday, July 9, 2010

Cut tari menangis...


Ibarat nasi dah jadi bubur...tangis sampai keluar darahpun tak akan mengubah apa yang berlaku.bukan setakat menconteng arang di muka keluarga tapi dah sampai tahap berak atas kepala.suami mana yang akan cool kalau tengok bini dia tengah beraksi dalam klip video,bukan cubaan bak kata pendekar mansur/film pendekar bujang lapuk.tapi bener bener beraksi.

"Mak,kok maen kuda kuda an nggak ama papa sih?" atau "nyokap lu hebat ya".itu yang mungkin akan keluar dari mulut anak atau kawan anak.

Pasal tu lah dulu ada dramatis sembunyi ntah kat mana pasal video beraksi kantoi.mujur takda yg buat report polis taklah heboh sangat sampai masuk lokap dan court. Pada yg cuba cuba jadi pelakon 3gp macam aril pikirlah pendek pendek.dah lah takda bayaran kena copy dan download jutaan salinan tapi duit sen habukpun takda.glamer tapi tak bawa makna.laen kalau macam pelakon jepun maria ozawa ada juga duit masuk untuk lakönannya.pesanan buat pasangan yang tengah becinta jangan skali kali bawa henset kamera..tau tak pa.

No comments: