Tuesday, June 28, 2011

PAGERANK 4/10 SAPA YANG SILAP?

Sebenarnya gua tak caya kalau blog potokopi ni dah sampai pagerank 4.
Bukan apa kalau gua atau korang tengok kat alexa blog ni semakin gemuk je rank dia,dulu dalam dua juta,sekarang dalam enam juta lebih.

Sory kalau gua masih tak paham lagi soal rank rank ni.baru sat tadi gua terbaca entry kat sebuah blog yang sebut pakcik google dah keluar rank terbaru bulan jun. Iseng gua tanya kat pakcik google ,berapa pagerank gua?
Terkejut beruk kalau yang keluar angka 4/10. Murah hati sungguh pak cik google sama murah hatinya dengan wak nuffnang yang bagi gua 3 BE saat ni,meski cuma seposen je takat la.


Apa apapun bagi gua yang terpenting masih ada yang mahu jenguk blog ni.kalau korang rasa tak puas ati dengan blog ni,gua lagi tak puas ati.

2 comments:

chris said...

pr 4 Wah hebat tu bro..

Rahwana said...

gua pun duk heran lagi nih..atau sekadar suratan kebetulan je..konpius.tq bro