Saturday, February 19, 2011

TIPS JOLOK DUIT DI ATM

Kalau memang dah pokai setiap sen duit kat bank mahu dijolok semua.korang mungkin pernah alami senario baki tinggal rm50 nak bawak keluar 30 atau 40 ringgit,tetiba je kat skrin mesin atm habaq kat kita 'tiada wang pecahan rm.10.

Dah lah pokai sungguh nak jolok duit sendiripun tak boleh.
Korang jangan cemas atau putus asa,mudah je untuk setle kannya.
Mula mula korang pinjam rm.10 duit sapa sapa,terus 'bank in' guna mesin deposit tunai. Kalau dah masuk,sekarang korang tinggal keluarkan duit rm.50.te.te.te te berhasil.jangan lupa bayar balik duit rm 10 yang korang pinjam tadi.
Hehehe senangkan kalau nak keluar duit,tapi cari duit tu yang susah.
Amacam merepek kan?

3 comments:

belia bangkit said...

mmg merepek

Belajar Blog said...

ok friend, linknya udah dipasang di link tema2

asri bin ali gur said...

good ideas....