Sunday, January 23, 2011

I FOLLOW U noFOLLOW

Mula mula gua pikir awat gua follow blog sampai ratusan tapi yang follow gua cuma puluhan blogger je.kalau kira isi memangpun blog gua macam astray je.segala jenis rokok boleh masuk.tapi biasa gua ikut blogger yang selalu promo you follow me,i follow u.

Rupanya la semua cerdik belaka.tukar link,diorang bagi link nofollow.atau ari ni follow esok lusa dah tak follow.


Ni gua copy dari blog dnihumaira

apa yang dni dapati la kan...
kebanyakan yang unfollow balik
blog kita adalah mereka yang
suka cakap dia follow kita then
suruh follow balik. lepas kita
follow dia.. besok tak pun sejam
lepas tu tengok-tengok dia dah
tak de dalam list followers kita..
ada juga jenis yang cakap follow
tapi tak naik2 pun followers
kita... besoknya dia datang lagi...
cakap dia dah follow kita. aik?
semalam ko cakap dah follow.
hari ko cakap lagi ko follow.
kantoi ko tipu je semalam kan
kan.. kiranya keja ko tipu orang
hari-hari cakap ko follow orang
padahal tak pon. ape ke jadahnya
entah. bukan semua... tapi adala
segelintir antara orang cemni...
korang perasan ke tak dni tak
tahu..


Kalau gua sekarang akan follow sapa yang nak gua follow.tu je.jadi kureng sikit sakit ati.

No comments: