Tuesday, December 14, 2010

KAYAP SEBELUM KAYA

pagi pagi dah dapat kabar gembira.kakaka.mungkin korang ada yang pernah atau malah tekena dengan sms sms seperti yang gua terima pagi ini.tanpa ikut peraduan atau hantar borang tiba tiba di istikhar sebagai pemenang..

kepada yang hantar sms gua ucap thank's kerana gua jadi ada idea nak taip posting ari ni

"Congratulation"
SIM-CARD Anda
Berjya menangi
RM17,000,00
From"POWER ROOT"SDN BHD.
No seri:778899
Sila dail office:
012-834-2599
ORIGINAL
Penghantar
pagi pagi dah dapat kabar gembira.kakaka.mungkin korang ada yang pernah atau malah tekena dengan sms sms seperti yang gua terima pagi ini.tanpa ikut peraduan atau hantar borang tiba tiba di istikhar sebagai pemenang..

kepada yang hantar sms gua ucap thank's kerana gua jadi ada idea nak taip posting ari ni

"Congratulation"
SIM-CARD Anda
Berjya menangi
RM17,000,00
From"POWER ROOT"SDN BHD.
No seri:778899
Sila dail office:
012-834-2599
ORIGINAL
Penghantar
POWER ROOT
POWER ROOT

kalau korang percaya juga sms seperti ini dan sewaktu dengannya maka elok korang hantukkan je kepala ke dinding.hahahaha.

No comments: