Thursday, December 23, 2010

EARNING NUFFNANG:SILAP TULIS KE SILAP BACA?

Terkejut beruk,hampir je gua kena heart attack masa tengok akaun nuffnang gua.

Kalau minggu lepas gua sebagai newbie sronok sakan dapat earn singgit.kempen cuma ada 4.

Hari ni dah dekat sebulan pasang nuffnang
Barusan tadi gue tengok kat akaun.kempen tambah banyak.kat penghujung yang gue suspen ...sekilas ada angka 375..
Wah wah wah boleh buat pengeluaran ni.
...alamaaaaak bukan rm 375 tapi rm 3.75
gua perati betul betul memang sah cuma 3.75 ringgit..
Patutpun kempen banyak tapi cuma dapat 0.25 per kempen tu yang terjumpa hasil rm 3.75 saje.

Apapun alhamdulillah,thank's buat anda semua dan nuffnang,tanpa kalian siapalah saya.kan kan kan.

Gue cuma positif thinking je pasal baru dapat 3.75 je.

"TANPA 3.75 MAKA TAKKAN SAMPAI RM.50.00"

2 comments:

kaizen shinobi said...

relek jeh bro~ hehehe

kang esok ko check jadi 50 confirm ko kne heart attack kang... ahaks2

PEREKA CERITA said...

OK la tu.. baru beblog je kan..
aku sekarang dah lebih 1tahu berblog
dah hampir rm1000 dapat dari nuffnang n dapat tiket free dapat sijil.. yang penting beblog bukan untuk dapat duit..