Thursday, July 29, 2010

TUN LING LIONG SIK DIDAKWA DI MAKAMAH

Baru je tadi gue baca kat malaysiakini.com,bekas menteri pengangkutan dan juga bekas presiden MCA didakwa di mahkamah berhubung kasus PKFZ .dulu masuk team a ke team b gue dah tak ingat lagi.
Apapun sebelum mahkamah menjatuhkan hukuman,sudah sewajarnya kitorang tetap anggap beliau tak bersalah lagi.hehe gue cuma teringat perumpamaan yang beliau katakan beberapa lama dulu tentang kepala ikan dan proses pembusukan ikan.korang cari je sendiri kat paper tahun 99 an .

Pendakwaan orang besar[atau lebih sesuai bekas orang besar] pada masa sekarang tidaklah wat gue tekejut beruk.yang gue dan korang nantikan tentu proses prosiding mahkamah dan tentu sudah pasti keputusan final mahkamah.bersalah atau bebas.

Korang tentu ingat atau ikuti kes kes mahkamah yang membabitkan orang besar dan apa kesudahannya bukan?
Jadi dalam kes ini gue dan korang sama sama je tunggu hasilnya.