Tuesday, July 13, 2010

Sekilas ikan


Tengok sekilas ikan berenang di air dah tau mana jantan dan betina.

Tekadang orang tengok sekilas je pada satu perkara dah perasan betul.padahal kalau di teliti betul betul ada bezanya.
Tulisan ni bukan story pasal ikan atau anak ikan hehehe.

Ni sebenarnya real story yang banyak kali terjadi pada gua.dah sering kali gue terima surat dari posmen yang bukan untuk gua...tapi untuk orang laen.bukan mirip nama tapi sekilas address sama.
Gua pikir posmen ni macam ikut peribahasa di atas tentang ikan.dia ingat dengan sekilas je tengok dah betul address yang ditujuj.


No 4 taman intan beseri


no 4 taman intan beseri fasa 2


kalau baca sekerat je memang sama.tu lah orang tua dulu dulu suruh ngaji sampai khatam.jangan sekerat atau sekilas je .kan nyusahkan gue yang tak pasal pasal kena tunggu posmen lewat bagi balik surat.

No comments: