Sunday, July 25, 2010

Ehem...ehem pun kat blog?

Pagi pagi gue pi kedai mamak jual surat kabar,kata otai blogger kita kena awal baca paper biar senang buat artikel entry blog dan tak tetinggal isu.

Masa belek belek paper dan majalah,maka disingkatkan cerita,gue baca muka depan kosmo:minta cerai dalam blog.
Tengok punya nickname blogger,bukan blogger cabuk tapi ada gelaran datuk beb.
Gue bukan mau cerita pasal apa,kenapa dan macam mana boleh minta cerai.tapi gue heran bin ajaib tengok perangai orang jaman sekarang.kalau gue yang punya entry tentang masalah dalaman rumah tangga,tentu korang akan tuduh gue cari publisiti biar trafik naik.hahaha

dulu taem telpon dah merakyat kita heboh pasal akad nikah hanya guna telepon.pastu jaman sms kita heboh plak pemain bola sepak putus tunang dan batal kahwin hanya guna sms.
Tu belum lagi yang hantar sms tuk jatuhkan talak.minta cerai berai.

Cuma gue heran,kawen,talak,cerai guna telpon takkan diorang ehem...ehem pun guna telpon..