Tuesday, July 27, 2010

Uji kekebalan anda

Entry beberapa hari lepas gue dah ajar korang jadi pendekar tangan berapi.korang ikut dan praktis atau tak, tu korang punya hak,gue tak paksa n gue tak minta pengeraspun.

Atas kemurahatian gue dan menunjukan betapa saktinya gue..hahaha penyakit takabur mai dah.gue akan perturun satu lagi ilmu yang boleh gempaqkan rumah atau kampung korang.gue akan tunjuk kekebalan yang tersembunyi yang korang miliki.
Ikuti langkah langkah berikut dengan seksama tanpa ditambah atau dikurangi:

1.ambil periuk(size besar atau sedang)
2.isi dengan air paip
3.letakan periuk atas dapur gas/kayu
4.biarkan air dalam periuk mendidih lama.sampai menggelegak
(air kena menggelegak betul betul)
5.mula mula korang celupkan ujung jari je.dalam 4,5 saat.
6.celupkan tangan korang dalam 5,6 saat.
7.selama proses ini api dapur jangan dimatikan atau di perlahankan
8.selamat cuba
9.anda memang kebal.

AMARAN JANGAN CELUP TANGAN ANDA TERLALU LAMA LEBIH 30 saat.
.air yang menggelegak sudah sampai pada titik jenuh panas.tu sebab jari atau tangan korang tak melecur