Tuesday, July 27, 2010

Magis: untuk apa?

Baru hari ni je gue sempat baca majalah mastika edisi julai 2010.gue tak sangka ada orang sakti dan macam superman yang tak luka dek pisau tak tebakar dek strika panas,tak mempan kena tembak.

Yang gue pikir cuma satu je,betulkah?.korang yang baca mastika tentu kata betul,dah wartawanpun try juga.betul atau tak lantaklah.
Gue cuma mau story kat korang yang semua kekebalan tu nak buat apa kat jaman sekarang ni.?hehehe cuma untuk jadi tontonan orang je.lu pikir korang hari hari itu lidah mau kena strika panas ka?ada penah dengar cerita lidah orang kena strika panas?lagi satu,yang siat siat tangan,pipi guna pisau cukur tu apasal?mat gian yang slalu wat pun takpa.lagi satu tengok masa taipusam.

Kesian nanti yang jual baju kebal,bleh jadi bengkrap.hahaha .dah semua penguatkuasa dah ada ilmu kebal takyah lagi pakai baju kebal.kalau gue jadi tok guru ilmu ni,gue nak ajar rakyat gaza,biar tak jadi habuan dek peluru rezim zionis.kuranglah korban rakyat palestin angkara zionis.hehehe korang mesti setuju.


P/s perlukah korang kebal?ya perlu kalau korang tu penyangak.hahaha.caya bro lu mesti bukan penyangak.